21 Ocak 2014 Salı

Etli Pirasa

Selamün aleyküm dostlar
Bazilarinin fotografi görünce amaaaan pirasami dediklerini  duyar gibiyim :)
aynen esim gibi :)
Bende öyle aman aman pirasa sevdasiyla yanip tutusanlardan degilim ama her kis bir iki kere mutlaka pisiriyorum.
Denemek isteyenler icin  de paylasmak istedim.
 
Yarim Kilo pirasa
2 adet havuc
1 adet kuru sogan
250 gr kusbasi et
1 yemek kasigi salca
bir avuc pirinc
2 su bardagi su
yarim portakal suyu
 
 
Soganlari yarim cay bardagi sivi yagla pembelesinceye Kadar kavuruyoruz.
Üzerine kusbasi etleri dograyip kavurmaya devam ediyoruz.
Kavrulan etlerin üzerine salcayi ve havucu ekleyip pirasalarida ilave ediyoruz bir 10 dakika kisik ateste kendi suyunu salana Kadar pisiriyoruz.Daha sonra üzerine tek elimizle bir avuc pirinci ve iki su bardagi suyu ekleyip orta ateste yarim Saat pismeye birakin.Ocaktan almadan 10 dakika önce yarim portakalin suyunu ilave ediyoruz.Pirasamiz servise haziiiiir :) 

2 yorum:

  1. merhabalar cay sekeri....
    yok yok cok hos duruyor pirasa yemeginiz:)
    ellerine saglik...keyifli gunler

    YanıtlaSil
  2. Cok severiz pirasayi,ama ben hic portakal suyu koymadim,seker atiyorum azicik birde bol sogan,denicem tesekkürler,elinize saglik!

    YanıtlaSil

Kiymetli vaktini ayirip yoruma deger buldugunuz icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...