22 Ekim 2013 Salı

SUCUKLU MENEMEN

 
Hayirli günler dostlar...
Buralarda son iki haftadir yazdan  kalma günler var Almanyada ekim ayinda bukadar günes görmeye aliskin olmadigimizdan bu günesi sonuna Kadar degerlendirmeye calisiyoruz.
Baktim  yine günes isil isil bahceye bir kahvalti masasi hazirlayayim diye bir heycanla firladim yataktan ama.

Birde bahceye baktim ki  heryer darmadaginik rüzgardan heryer yapraklarla dolu masa sandalyeler ayri bir bakim istiyor anlicaniz kahvalti hazirlamak icin önce bir temizlik yapmak lazim
yok kizim hatice Dogru mutfaga sen yine eve hazirla kahvaltiyi dedim  
gözüm yemedi Sabah Sabah okadar isi :)
Biz iki kiside olsak  esim masada tava ici birsey olmadimi o kahvaltiyi kahvaltidan saymaz.
zeytin peynir recel gibi kahvaltiliklar onun icin masa dekoru gibi birsey :)
allahtan vardiya li calisiyorda hergün kahvaltiya ne yapicam sancisi olmuyor :)
Bugün esim evde oldugundan yine o tava icilik kahvalti hazirligima
sucuklu melemen yaptim aci arnavut biberli  domatesli cok lezzetli oluyor
sizlerinde denemesini tavsiye ederim.
 
Sucuklu melemen icin malzemeler
 
yarim kangal sucuk
2 adet aci arnavut biberi
4 adet domates
2 adet yumurta
1 Tatli kasigi tereyagi
 
Ilk önce sucuklari tereyagiyla kisaca söyle bir ceviriyoruz.daha sonra üzerine biber ve domaesleri ekleyip kapagini kapatip bir yarim Saat kisik ateste domatesler suyunu salip biberler pisene Kadar TIKIR TIKIR kaynamaya birakiyoruz:)
en son üzerine yumurtalari kirip istedigiz kivamda pisip servis yapabilirsiniz
Afiyet olsun...
 

7 yorum:

  1. yumurta sevmem ama nefs işte ne görürse istiyo..Ellerinize sağlık.
    Bu arada Almanya da yaşadığınızı bilmiyordum yıllar önce berline gelmiştim gezmeye baya bir yer gezdik Halam ve eniştemle..
    Yazın bahçenizde bol bol tava yemekleri yapmanız ve ailenizle yemeniz duasıyla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah c.c. razi olsun Yasemincim.
      Biz Münih taraflarindayiz Berlin'le aramiz 6 Saat.Buralara yolunuz düserse yine bizede bekleriz bizde buralari gezdirirz :)
      Sevgiler...

      Sil
    2. İnşallah diyelim :-)

      Sil
  2. çok lezzetli görünüyor.Ellerinize sağlıkk :)

    YanıtlaSil
  3. Eline sağlık Ekmeğimi bandıra bandıra yiyesim geldi Bir kaç girişimim olmuştu izleyicin olamamıştım pc den sanırım Artık izleyicinim 38. takipçin olarak banada beklerim sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman Zaman ziyaret ediyorum zaten ben seni semacim
      her zaman gelicem elbette
      tesekkür ederim mutlu ettin beni canim her zaman beklerim...

      Sil

Kiymetli vaktini ayirip yoruma deger buldugunuz icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...