8 Ekim 2013 Salı

Ne Bulduysam Koydum Salata :)


Ne Bulduysam Koydum Salata :)
Bu Sabah cok sevdigim dostlarimla kahvalti yaptik Ellahmdülillah soframiz dolu doluydu verdigine cok sükür.
Kahvaltimiz sohbet muhabbet bitti  e sira sofrayi toplamaya geldi baktim
Ikramliklarin hepsinden azar azar kalmis.Hepsini tek tek saklasam bir ise yaramayacak öyle ziyan olup gidecek...
eeee döksem yine ayni birde isin günahi var tabi önce arkadaslarimda biraz güldü ama daha sonra onlarda bu Fikri begendiler :)
biraz haslanmis yumurta salatasi vardi taze soganli...Biraz Mozzarella tabagi domatesli,
Birazda cesitli yesilliklerden olusan Yesil salata...Aldim elime kocaman bir kase hepsini birlestirdim üzerine dolapta  yarim kilo ispanaktan kalma bir kac dalda ispanak dogradim
bol limon,zeytinyagi ve Yesil zeytinlerle ortaya böyle birsey cikti
lezzetinide görüntüsünüde ben cok begendim
özene bezene yapilan salatalari cebinden cikarir vallahi siddetle tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kiymetli vaktini ayirip yoruma deger buldugunuz icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...